Kadry i płace

  1. Prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej, w tym:
    • zakładanie, prowadzenie i archiwizacja akt osobowych pracowników
    • sporządzanie dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę
    • wystawianie zaświadczeń o okresie zatrudnienia i wysokości zarobków
    • wystawianie świadectw pracy
    • rozliczanie czasu pracy (pora nocna, nadgodziny)
    • prowadzenie kartoteki wynagrodzeń
    • prowadzenie kartoteki urlopowej
    • prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich
    • prowadzenie innej korespondencji pomiędzy pracodawcą a pracownikiem
    • sporządzanie rocznych informacji o dochodach (PIT - 11, PIT - 8B)
  2. Sporządzanie deklaracji i raportów miesięcznych oraz ich elektroniczne przekazywanie do ZUS
  3. Sporządzanie deklaracji na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego
  4. Naliczanie osobowych i bezosobowych list wynagrodzeń
  5. Kontrolowanie terminów ważności badań lekarskich i szkoleń BHP, jak też innych czasowych uprawnień do wykonywania zawodu
  6. Ścisła współpraca z Klientem przy kontrolach i inspekcjach z ZUS, US, PIP
  7. Sporządzanie deklaracji PFRON
  8. Prowadzenie pełnej administracji w zakresie zawierania umów cywilno prawnych, np. umowy o dzieło, umowa zlecenie